Gratis verzending bij besteding vanaf € 75,-   •   Snelle levering   •   Veilig online betalen via uw eigen bank

Retourneren en ruilen

VOORWAARDEN EN WERKWIJZE RUILEN EN RETOURNEREN

Omdat de tevredenheid van onze klanten belangrijk voor ons is, doen wij ons uiterste best jou te helpen bij jouw retourzending. Bij Kenza Moda geldt daarom niet goed, geld terug.

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN OM TE RETOURNEREN?

Je hebt het recht om zonder reden en binnen 14 dagen na de dag waarop je alle artikelen uit jouw bestelling hebt ontvangen van de aankoop van een of meerdere artikelen af te zien (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet.

Wanneer je van een aankoop af wilt zien, dien je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling aan Kenza Moda te laten weten. Het heeft onze voorkeur als je hiervoor het bijgeleverde orderformulier + ingevulde retourbon gebruikt en deze samen met de niet-gewenste artikelen binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling aan ons retourneert.

Je kan ook op iedere andere wijze binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling aan Kenza Moda laten weten van de aankoop af te zien (bijvoorbeeld per telefoon of e-mail). Hiervoor kun je gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping maar dit is niet verplicht.  Je dient dan de niet-gewenste artikelen binnen 14 dagen nadat je van de aankoop hebt afgezien aan Kenza Moda te retourneren. Stuur de ingevulde retourbon mee + het orderformulier zodat wij alle gegevens hebben om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Als je de retourbon en het orderformulier kwijt bent, neem dan contact op met onze klantenservice.

Via de webshop kan je artikelen alleen retourneren, niet ruilen. Je kan natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen als je een ander artikel wenst te ontvangen.

WELKE ARTIKELEN KAN IK RETOURNEREN?

Je kunt een artikel alleen retourneren als:

het artikel compleet is; en in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat met aangehecht prijskaartje en originele verpakking.

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

HOE STUUR IK EEN ARTIKEL RETOUR EN WAT ZIJN DE KOSTEN?

Verpak de te retourneren artikelen in de originele verzenddoos of een andere stevige verpakking en sluit de ingevulde retourbon + orderformulier bij. Lever jouw retourpakket in bij het postkantoor en vergeet niet een afgiftebewijs te vragen en deze goed te bewaren. Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geretourneerd. Bij een retourzending via de post storten wij uiterlijk binnen 14 dagen jouw geld terug. Let wel: Wanneer je een gedeelte of de gehele bestelling retourneert, betaal je geen retourkosten. de retourkosten zijn voor rekening van Kenza Moda. Wanneer het retourpakket in een envelop of platte verpakking past, dan kun je dit met briefpost versturen. Dit scheelt ons qua kosten.

Gratis retour sturen naar:

KENZA MODA

ANTWOORDNUMMER 15155

4740VE HOEVEN

Je kan het pakketje afgeven bij één van de Post NL Servicepunten. Post NL zal jou een ontvangstbevestiging met track & trace code meegeven. Voor een Post NL Servicepunt bij jou in de buurt kijk je op www.postnl.nl

WANNEER EN HOE BETAALT KENZA MODA DE GERETOURNEERDE ARTIKELEN TERUG?

Kenza Moda betaalt uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven van de aankoop af te zien het aankoopbedrag van de betreffende artikelen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald.

Wanneer Kenza Moda de artikelen nog niet heeft ontvangen binnen voornoemde termijn, betaalt Kenza Moda het aankoopbedrag terug op het moment dat de artikelen door Kenza Moda zijn ontvangen.

Wanneer je de gehele bestelling retourneert, betaalt Kenza Moda het aankoopbedrag van de gehele bestelling terug, inclusief de betaalde verzendkosten.

 

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT OVER EEN BESTELLING?

Je mag van Kenza Moda een goed product verwachten. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar via mail: info@dameskleding-webshop.nl en geef op de retourbon de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen.

Mocht je liever een vervangend/juist/onbeschadigd artikel willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien het gewenste artikel nog leverbaar is ruilen we het artikel om voor een vervangend/juist/onbeschadigd product.

Heb je jouw bestelling ontvangen, dan raden wij jou aan om de bestelde artikelen nauwkeurig te inspecteren. Hierbij mag je de kledingstukken uiteraard passen. Voldoet (een deel van) de bestelling niet aan jouw verwachtingen, dan mag je deze binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Je kunt de ongebruikte artikelen in de originele verpakking, voorzien van aangehecht prijskaartje en label, terugzenden. Je hebt hiervoor maximaal veertien dagen de tijd - de verzenddatum staat op de factuur.

Heb je een klacht na het dragen van een artikel, neem dan eerst contact met ons op. Garantie is 1 maand. Een klacht die niet gemeld is wordt niet in behandeling genomen.

 

Artikel omruilen voor een ander artikel

Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, want wij kunnen de bestellingen helaas niet met elkaar verrekenen.

Stuur je retourzending  samen met het orderformulier en  ingevulde retourformulier naar:

Kenza Moda
Korte Bunder 22
4741 PA Hoeven

Velden met een * zijn verplicht!

Vragen?

Neem vrijblijvend contact met ons op! Of bel 0165 505 838

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!