Veelgestelde vragen

Betalen

Hoe werkt betalen met I-DEAL?
Met I-DEAL kun je betalen met het bekende internetbankierprogrammavan je bank. Uw doorloopt dezelfde stappen als uw bij internetbankieren gewend bent.

Hoe kan ik betalen bij Kenza Moda?
I-DEAL
Ons rekeningnummer is NL26RABO160857791 , BIG of SWIF code is RABONL2U

Bestelling

Ik bestel voor het eerst , hoe gaat dat?
Met de muisknop klik je het product aan wat je wilt hebben , klik met de muis bestellen , maak een keuze in kleur en maat , klik met de muis op verder , en daarna op bestellen, vul uw gegevens in en ga verder naar stap 4 , daarna klik je op bestelling versturen.

Ik wil mijn bestelling annuleren , kan dat?
Ja stuur een mail, indien de bestelling nog niet verstuurd is kunnen wij deze nog annuleren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen ?
Na het afronden van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Als je deze bevestigingmail hebt ontvangen kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen.

 

Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Je kunt bij PostNL zelf kiezen op welke dag jij het pakket wilt ontvangen – je kunt hierbij zelfs kiezen voor avondbezorging! Wanneer je vandaag besteld wordt je favoriete dameskleding binnen 1 tot 2 dagen bij je thuis bezorgd.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja dat kan. Je geeft bij het invullen van je gegevens het gewenste adres in.

Ook is het mogelijk je pakket op het postkantoor af te halen.

Er is een artikel niet meegeleverd , hoe kan dit?
Wij doen ons uiterste best een up-to-date assortiment te tonen op onze site. Mocht dit een enkele keer niet het geval zijn, sturen wij eerst een mail dat het product tijdelijk niet voorradig is. Hierbij heeft u zelf de keuze of u de bestelling in delen wilt ontvangen of wilt wachten tot de bestelling compleet is. Het kan ook zo zijn dat een artikel niet meer binnen komt, dan heeft u de mogelijkheid de bestelling te annuleren of een soortgelijk product uit te zoeken. Wij sturen hier ook altijd een mail voor zodat u zelf deze keuze kunt maken.

Retourneren & Ruilen

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer en iets bijbestel?
Ruilen/Reclamatie
Voorwaarden voor retour zenden van de bestelling is dat we hierover worden bericht binnen enkele dagen na ontvangst! Ruilen / Reclameren mag binnen 14 dagen na ontvangst.

Via onze webshop kan je een artikel niet direct omruilen. Je kunt wel het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling dan wel te betalen. Wij kunnen helaas niet de bestellingen met elkaar verrekenen. Zodra het artikel dan bij ons retour komt wordt het bedrag retour gestort.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?
Voorwaarden voor retour zenden van de bestelling is dat we hierover worden bericht binnen enkele dagen na ontvangst! Ruilen / Reclameren mag binnen 14 dagen na ontvangst. Het geld van het geretourneerde artikel staat binnen 14 dagen na aankomst op retouradres retour op uw rekening. Je krijgt je geld terug op de rekening waarmee je hebt betaald.

Gratis retour sturen naar:

KENZA MODA

ANTWOORDNUMMER 15155

4740VE HOEVEN

Ik wil alle bestelde artikelen retour sturen , betaal ik dan verzendkosten?
Bij het terugsturen van je bestelling zijn de verzendkosten voor onze rekening. We storten daarna het totale bedrag van je bestelling binnen 14 werkdagen retour op je rekening.

Contactgegevens

Kenza Moda
Korte Bunder 22
4741 PA Hoeven
info@dameskleding-webshop.nl

Rekeningnummer: nl26rabo0160857791
BIG of SWIF code: rabonl2u

Kamer van Koophandel-nummer : 66190061
BTW nummer: NL856434474B01

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief